p a r i s

 
Vi var i Paris med min klass och författarlinjen, måndag till fredag förra veckan.
Det var jättetrevligt trots ömmande fötter och ryggar, fett värt trots det.
Här är ett litet urval av bilderna jag tog under dem dagarna.
Jag var på jobbintervju igår på Lush i Malmö och det kändes bra så jag hoppas på ett "JA" i beskedet jag får nästa vecka.
Skulle vara fantastiskt att ha sommarjobb/jobb där.

Kommentera tack!
Postat av: Rebecca

Men tjena. Jag måste bah säga att det är stört snygga bilder. Speciellt den första. Och ah allihop. Gav mig rysningar liksom för de är så bra.

Kram från Beccs

Svar: Tack så jättejättemycket! Glad jag blir :D kram!
Malin Backlund

2014-05-13 @ 22:56:54
URL: http://theparadox.blogg.se/

Join the Wolfpack:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback